مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-25بين الملل

روزنامه صهیونیستی: احتمال سازش ریاض-تل آویو قبل از انتخابات آمریکا وجود دارد


یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که تل آویو طبق برآوردهای خود انتظار دارد که حتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری 13 آبان با عربستان سعودی سازش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم در گزارشی با موضوع توافقات اخیر رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشور آفریقایی سودان نوشت که این رژیم انتظار دارد که قبل از انتخابات سوم نوامبر 2020 (13 آبان 99) با عربستان سعودی سازش کند.

در مقدمه این گزارش آمده است، بعد از مصر، اردن، امارات عربی متحده، بحرین و سودان، اسراییل هم اکنون انتظار بزرگترین جایزه را دارد که همان توافق با عربستان سعودی می باشد.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی و واشنگتن هر دو سیگنال های قوی ارسال کرده اند که نشان می دهد سعودی ها در چند قدمی به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی هستند که البته در این مرحله هنوز هیچ گونه قطعیتی وجود ندارد که ریاض همچون سودان با تل آویو وارد توافق سازش شود.

بر اساس گزارش اسراییل هیوم، طبق برآوردهای تل آویو و واشنگتن، محمد بن سلمان ولی عهد سعودی به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی علاقمند است اما پدرش ملک سلمان در حال حاضر وی را انجام چنین کاری منع کرده است که البته علی رغم تمامی این موارد، تمامی نشانه ها حاکی از آن است که توافقات امارات و بحرین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه صهیونیستی: احتمال سازش ریاض-تل آویو قبل از انتخابات آمریکا وجود دارد

روزنامه صهیونیستی: احتمال سازش ریاض-تل آویو قبل از انتخابات آمریکا وجود دارد