مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-25بين الملل

نخست وزیر تایلند: استعفا نمی دهم/ برنامه ریزی معترضان برای تظاهرات


معترضان ضددولت در تایلند گفتند بعد از بی توجهی پرایوت چان-اوچا، نخست وزیر این دولت شهر به مهلت 10 شب آن ها به او برای استعفا، روزهای یکشنبه و دوشنبه تظاهرات خواهند کرد.

- معترضان ضددولت در تایلند گفتند بعد از بی توجهی پرایوت چان-اوچا، نخست وزیر این دولت شهر به مهلت 10 شب آن ها به او برای استعفا، روزهای یکشنبه و دوشنبه تظاهرات خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، پرایوت بعد از عبادت بودایی ها که برای خواسته التیام ملی- بعد از ماه ها اعتراض که آن ها نیز خواستار اصلاح سلطنت بودند- برگزار شده بود، در پاسخ به سؤال روزنامه نگاران که آیا کناره گیری خواهد کرد یا خیر، گفت: استعفا نمی دهم.

بعد از اینکه مهلت زمانی معترضان به پرایوت برای استعفا منقضی شد، یکی از گروه های معترضان گفت که روز یکشنبه اعتراض خواهند کرد.

گروه دیگری اعلام کرد که روز دوشنبه به سفارت آلمان خواهند رفت؛ که ارجاع غیرمستقیمی به این حقیقت بود که پادشاه تایلند عمده اوقاتش را در آلمان می گذراند.

جاتوپات پای بونپاتاراراکسا، از رهبران اعتراضاتی که برای روز یکشنبه برنامه ریزی شده، اظهار کرد: مشکل پرایوت است، نخستین مانعی که باید کنار بگذاریم.

جاتوپات یکی از ده ها معترضی بود که این ماه دستگیر و روز جمعه به قید وثیقه آزاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر تایلند: استعفا نمی دهم/ برنامه ریزی معترضان برای تظاهرات

نخست وزیر تایلند: استعفا نمی دهم/ برنامه ریزی معترضان برای تظاهرات