مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-25پزشكي

چهار شهرستان استان در صدر جدول شیوع کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شهرستان های خرم دره، ابهر، زنجان و خدابنده در صدر جدول شیوع بیماری کرونا در استان قرار دارند که این امر نیازمند توجه و مداخله جدی است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شهرستان های خرم دره، ابهر، زنجان و خدابنده در صدر جدول شیوع بیماری کرونا در استان قرار دارند که این امر نیازمند توجه و مداخله جدی است.

پرویز قزلباش شامگاه دیروز (3 آبان ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه طی هشت ماهه گذشته بیش از 13 هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند، اظهار کرد: بیش از 40 درصد از بار بیماران کرونایی در بخش بستری را، بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان بر عهده داشته و پذیرش و بستری در بیمارستان ارتش زنجان همچنان صفر است.

وی با اشاره به همکاری بیمارستان های دولتی و خصوصی استان در بحث پذیرش و بستری بیماران مبتلا به کرونا، افزود: اکنون درصد موارد مثبت ابتلا به کرونا بسیار افزایش پیدا کرده، در حالی که در گذشته تنها 30 درصد از آزمایش های گرفته شده مثبت بود، اکنون در شهرستان های ابهر 79 درصد، ایجرود صد درصد و خرم دره 73 درصد آزمایش های گرفته شده مثبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار شهرستان استان در صدر جدول شیوع کرونا

چهار شهرستان استان در صدر جدول شیوع کرونا