مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-25سياسي

بیمارستان هسته ای بوشهر در مراحل پایانی تکمیل


بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر در مراحل پایانی تکمیل است و مراحل ساخت بیمارستان جدید هم طبق برنامه پیش می رود، این اقدامات در حالی است که دولت در سخت ترین شرایط مالی و تحریمی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مدیرکل و معاونان بیمه سلامت استان بوشهر به مناسبت سالروز تاسیس بیمه همگانی و سلامت با اشاره به اهمیت موضوع سلامت در همه کشورها اظهار داشت: همه دولت ها و حکومت ها به طور ویژه به موضوع سلامت و درمان توجه دارند و در تمام تصمیمی گیریها، درمان در اولویت است.

استاندار بوشهر افزود: در دولت تدبیر  و امید هم در قالب طرح نظام سلامت اقدامات خوب و ارزشمندی انجام شده و اگر اقدامات و تحولات صورت گرفته در بخش درمانی نبود، امروز شاهد مشکلاتی به مراتب بیشتر بودیم.

وی اضافه کرد: افزایش تخت های بیمارستانی در استان در دولت تدبیر و امید یکی از اتفاقات ارزشمند دولت بوده که اگر این افزایش ها صورت نمی گرفت، مشکلات امروز به ویژه برای مقابله با نشان داد، اقدامات و تحولات صورت گرفته در بخش درمانی استان، مفید بوده هر چند مشکلاتی هم در زمینه مختلف داریم از جمله اینکه مرکز استان فقط یک بیمارستان عمومی دولتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان هسته ای بوشهر در مراحل پایانی تکمیل

بیمارستان هسته ای بوشهر در مراحل پایانی تکمیل