مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 01:452020-10-24سياسي

قدردانی روسای دانشگاه های علوم پزشکی از رهبر انقلاب


روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، در نامه به رهبر معظم انقلاب، از سخنان حکیمانه ایشان در مبارزه با کرونا، تشکر و قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در متن نامه رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، آمده است: بسمه تعالی محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ادام الله ظله الشریف بعد از سلام و تحیت، ما رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، مراتب سپاس و قدردانی خود را از سخنان خردمندانه، الطاف کریمانه، راهنمایی های حکیمانه و حمایت های کریمانه آن رهبر عزیز نسبت به فرزندان خود، مدافعان سلامت این سرزمین، تقدیم می داریم.

همانگونه که آن رهبر معظم بارها تاکید فرموده اند رویارویی موفق وزارت بهداشت، دولت محترم و مجموعه نظام اسلامی با همه گیری ویروس منحوس در گرو هماهنگی و یکپارچگی، اقناع افکار عمومی، مشارکت وسیع اجتماعی، بسیج همه امکانات و هم افزایی تمامی دستگاه ها و قوا و البته تداوم و ارتقای مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان، علم و عمل است.

به عنوان خدمتگزاران و سربازان آن فرمانده بزرگ در گستره پهناور جبهه دفاع از سلامت مردم و خادمین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، بار دیگر در پاسخ به ندای وحدت بخش و روحیه آفرین رهبری معظم، عزم راسخ خود و همکاران سختکوش و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی روسای دانشگاه های علوم پزشکی از رهبر انقلاب

قدردانی روسای دانشگاه های علوم پزشکی از رهبر انقلاب