مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:052020-10-24سياسي

تقویت قدرت دفاعی ایران/ فروش سلاح در دستور کار است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تقویت قدرت دفاعی ایران خبر داد و گفت: دکترین نظامی در ایران رعایت می شود و بر اساس برنامه ها پیش می رویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم عصر امروز در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به اینکه بازار مناسبی برای صنایع نظامی وجود دارد، افزود: با رعایت مبانی دینی و شرعی فروش سلاح به کشورهایی که در فهرست مشتریان ایران هستند در دستور کار قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در بخش صنایع کوچک و میانی و راهبردی به خودکفایی رسیده ادامه داد: قدرت دفاعی ایران علاوه بر بازدارندگی نظامی، دستاوردها و گشایش های مهم اقتصادی دارد و باید در بخش هوایی و دریایی نیز بسته صنایع دفاعی تکمیل شود.

امام جمعه تبریز سپس به تأثیر پیروی بایدن یا ترامپ در انتخابات آمریکا بر روی قدرت نظامی ایران اشاره داشت و گفت: آمریکا چه با ترامپ و چه با بایدن اقتدار نظامی ایران را تحمل نمی کند.

آل هاشم با بیان اینکه رییس جمهور بعدی آمریکا در صدد کاهش تلخی شکست پایان تحریم تسلیحاتی خواهد بود، افزود: پایان تحریم تسلیحاتی ثمره گفتمان مقاومت است و این شکست آمریکا در مقابله با ایران در پیش چشم دوستان انقلاب و آزادی خواهان جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت قدرت دفاعی ایران/ فروش سلاح در دستور کار است

تقویت قدرت دفاعی ایران/ فروش سلاح در دستور کار است