مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-24اقتصادي

مرکز شبانه روزی فوریت های تولید و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی افتتاح شد


مرکز شبانه روزی فوریت های تولید و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری با حضور استاندار در محل سازمان صنعت، - ایسنا/آذربایجان شرقی مرکز شبانه روزی فوریت های تولید و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری با حضور استاندار در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح شد.

در این مرکز، نمایندگان دستگاه های مرتبط با بخش تولید و صنعت مستقر شده اند و صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران می توانند به صورت غیرحضوری، مشکلات خود را برای پیگیری از سوی دستگاه های اجرایی مطرح کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این مرکز، از همدلی و صمیمیت بین بخش های دولتی و خصوصی استان ابراز خرسندی کرد و گفت: نتیجه این همدلی در عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نمود عینی یافته است.

محمدرضا پورمحمدی از اهتمام مسئولان امر برای راه اندازی مرکز فوریت های تولیدی و سرمایه گذاری قدردانی کرد و گفت: این اقدام در سالی که به نام جهش تولید مزین شده است اقدام بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی، پیام چنین اقداماتی به جامعه این است که رفع موانع تولید و حل مشکلات اقتصادی در اولویت مسئولان کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شبانه روزی فوریت های تولید و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی افتتاح شد

مرکز شبانه روزی فوریت های تولید و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی افتتاح شد