مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-24فرهنگي

آقای وزیر حداقل در «اطلاع رسانی» به تئاتری ها احترام بگذارید!


تمدید هفته به هفته محدودیت های کرونایی تئاتر از یک طرف و نبود اطلاع رسانی به موقع در خصوص این تمدیدها از سوی دیگر، بی احترامی به جامعه تئاتری در اوج روزهای بلاتکلیفی را دوچندان کرده است.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر- فریبرز دارایی: به رسمیت نشناختن تئاتر به عنوان یک شغل، نبود امنیت شغلی برای هنرمندان تئاتر، نبود حمایت مالی مناسب از هنرهای نمایشی، نبود سالن های استاندارد تئاتری، نادیده گرفتن جایگاه تأثیرگذار فرهنگی تئاتر و نبود سیاستگذاری مشخص و تعریف چشم اندازی مناسب برای تئاتر از سوی تصمیم گیرندگان فرهنگی از جمله نداشته های تئاتر و هنرمندان تئاتر ایران است.

کرونا بهانه ای شده تا جامعه تئاتری هر چه بیشتر به بی جایگاهی خود در عرصه فرهنگ و هنر ایران پی ببرد زیرا در سطح جامعه و شرایط بحرانی حداقل به همه چیز و همه کس فکر می شود الا تئاتر و هنرمندانش! رییس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم که در فرآیند جمع آوری آرا داعیه دار شعارهای فرهنگی بود اساساً در سخنان کرونایی خود نامی از تئاتر به زبان نیاورده و نمی آورد؛ آن را گذاشتیم به حساب اینکه آقای روحانی تا به حال تئاتر ندیده و تئاتر را نمی شناسد، اما وضعیت درباره دیگر مسئولان فرهنگی هم تفاوت چندانی با شخص رییس ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر حداقل در «اطلاع رسانی» به تئاتری ها احترام بگذارید!

آقای وزیر حداقل در «اطلاع رسانی» به تئاتری ها احترام بگذارید!