مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 04:152020-10-24سياسي

شیوع کرونا به دوران سختی رسیده است / لزوم رعایت سخت گیرانه پروتکل ها


نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شیوع کرونا به دوران تاریک خود رسیده و باید پروتکل ها را به شکل سخت گیرانه ای رعایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی سید محمد پاکمهر درباره وضعیت پیش روی شیوع به میدان آیند تا بتوانیم جامعه ایمن در مقابل این بیماری در شرایط حساس کنونی و آینده تجربه و سپری کنیم.

وی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در همه عرصه های خدماتی و مجامع عمومی و مراکز آموزشی و دانشگاهی و مدارس و حمل ونقل عمومی و حتی مجالس عمومی شامل مراسمات مذهبی و نماز جماعت ها و نماز جمعه و تعزیه ها و همچنین مراسمات شادی به نحوی که تا حد امکان برگزاری آنها به حداقل و یا برگزار نشود و اگر هم ضرورت برگزاری آن داشت با رعایت همه پروتکل های بهداشتی انجام پذیرد.

پاکمهر ادامه داد: پرهیز از سفرهای غیرضروری، استفاده از ماسک در اماکن عمومی و عرصه های خدماتی باید به صورت اجباری و استفاده از ضدعفونی کننده ها و رعایت فاصله ها تا دو متر از یکدیگر و همچنین حضور حداقلی و در حد نیاز کارمندان در دستگاه ها و ادارات و انجام دورکاری کارمندان دستگاه ها جزء موضوعات مهم رعایت پروتکل های بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا به دوران سختی رسیده است / لزوم رعایت سخت گیرانه پروتکل ها

شیوع کرونا به دوران سختی رسیده است / لزوم رعایت سخت گیرانه پروتکل ها