مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-23سياسي

ظرفیت های داخل کشور به ما اجازه می دهد که مقابل تحریم ها بایستیم


رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های داخل کشور به ما اجازه می دهد که بتوانیم مقابل تحریم ها بایستیم و این تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های داخل کشور به ما اجازه می دهد که بتوانیم مقابل تحریم ها بایستیم و این تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.

ایران یکی از سه کشور دنیا است که بیشترین تعداد کشور های همسایه را با ظرفیت بازار 600میلیون نفری در اختیار دارد.

حجت الاسلام محمد رضا میرتاج الدینی با حضور در جمع دهیاران و شورای روستاهای بخش جزیره اسلامی، اظهار کرد: در این شرایط سخت و پیچیده که فروش نفت ما نیز تقریبا متوقف شده است، باید دولت و مجلس به دنبال راه حل هایی جهت رفع مشکلات مردم باشند و قطعا این دوران سخت گذرا بوده و به اتمام خواهد رسید و هرگونه حاشیه سازی، بازی در پازل دشمنان خواهد بود.

وی افزود: راهکار اصلی این دوران این است که روی پای خودمان بایستیم و با استفاده از ظرفیت داخلی اقتصاد بتوانیم با تحریم ها نیز مقابله کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دانش تخصص و تکنولوژی در دانشگاه ها و جوانان این کشور آنقدر زیاد است که موردی سراغ نداریم که اراده کرده و نتوانیم انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های داخل کشور به ما اجازه می دهد که مقابل تحریم ها بایستیم

ظرفیت های داخل کشور به ما اجازه می دهد که مقابل تحریم ها بایستیم