مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-23سياسي

حفظ وحدت از ملزومات جامعه اسلامی است/ لزوم شناخت جریان های انحرافی


امام جمعه لارستان با تاکید بر لزوم شناخت جریان های انحرافی در بین مسلمانان گفت: حفظ وحدت یکی از لوازم اساسی جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی خرم در آیین عبادی سیاسی نخستین نماز جمعه از ماه ربیع الاول شهر لار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با یک هویت شیعی به پیروزی رسید، رویکرد تقریب بین مذاهب را در پیش گرفت، اظهار داشت: همه ما باید بر مشترکات تکیه داشته باشیم و نسبت به حرکات تفرقه اندازانه دشمنان آگاهی یابیم.

وی با استناد به بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص دوری از اختلافات مذهبی و حفظ اتحاد اسلامی، افزود: حفظ وحدت یکی از لوازم اساسی همه جوامع اسلامی است و انتخاب سالروز میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) به نام هفته وحدت، گام عملی در تحقق این هدف است.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه معرفی قرآن به نام محور اجتماع امت اسلامی، ابتکار تعیین روز جهانی قدس، تبیین حج ابراهیمی، هشدار در رابطه با دشمن واحد جهان اسلام، افشا و مبارزه علیه جریان های تفرقه افکن در جهان اسلام و غیره کارهایی در راستای تحقق عملی وحدت است، تصریح کرد: انگلیس با راه اندازی شبکه های ماهواره ای و اختصاص بودجه به مسلمانان شیعه نما نظیر یاسر الحبیب به دنبال ترویج جریان وحدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وحدت از ملزومات جامعه اسلامی است/ لزوم شناخت جریان های انحرافی

حفظ وحدت از ملزومات جامعه اسلامی است/ لزوم شناخت جریان های انحرافی