مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-23بين الملل

بلاتکلیفی بیش از 1200 تانکر حمل سوخت در مرزهای ایران و عراق+ ویدئو


در یک و نیم ماه گذشته بیش از 1200 تانکر حمل سوخت در مرزهای پرویزخان و باشماق بلاتکلیفند بطوری که نه می توانند وارد خاک عراق شوند و نه شرکت ایرانی طرف قرارداد پاسخگوی آنهاست.

-   یکی از رانندگان معطل مانده در مرز پرویزخان به نمایندگی از همکاران صنفی خود به خبرنگار فارس، گفت:  از حدود 5 ماه پیش انتقال سوخت توسط تانکرداران ایرانی به عراق انجام می شود و طی مدت مذکور شیوه کار به این صورت بوده است که  راننده تانکر، مطابق قرارداد  با شرکت ایرانی، بار سوخت را  در خاک ایران تحویل و در مرز باشماق یا پرویزخان تحویل شرکت یا تاجر عراقی داده است.

  وی بیان داشت:براین اساس در  چند ماه گذشته تانکرهای حمل بار سوخت پس از اینکه وارد خاک عراق می شدند؛ در یک پارکینگ مشخص بار را تحویل تانکر عراقی می دادند و لذا حمل سوخت پس از آن توسط راننده عراق تا مقصد مورد نظر شرکت ایرانی انجام می شد.

  این راننده تانکر حمل سوخت بیان داشت: اما متاسفانه بیش از یک ماه است که رانندگان تانکرهای حمل سوخت دچار مشکل شده اند و تانکرهایش در مرز پرویزخان  قصرشیرین معطل مانده است.

  وی افزود: علیرغم اینکه براساس قرارداد با شرکت ایرانی راننده تانکر ایرانی باید بار سوخت خود را در مرز تحویل شرکت یا تاجر عراقی بدهد  اما مدتی است که طرف عراقی برای دریافت محموله های واقع در مرز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی بیش از 1200 تانکر حمل سوخت در مرزهای ایران و عراق+ ویدئو

بلاتکلیفی بیش از 1200 تانکر حمل سوخت در مرزهای ایران و عراق+ ویدئو