مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 11:102020-10-23سياسي

مشت آهنین پلیس بر چپاولگران بیت المال


خطیب جمعه رودسر با اشاره به تلاش پلیس برای مقابله با هنجارشکنان جامعه و مبارزه با چپاولگران بیت المال گفت: آن مشت آهنین که در داخل کشور بر سر هنجارشکنان فرود می آید همان مشت پلیس بر چپاولگران بیت المال که به خارج از کشور متواری شوند نیز فرود می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر در مسجد ملاامیرا با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) به تمام شیعیان جهان اظهار کرد: برای مراسم شهادت آن حضرت و آغاز امامت امام زمان (عج) لازم است که همه مساجد، هیئت امناها و اماکن مقدس برنامه داشته باشند.

وی با گرامیداشت آغاز امامت و ولایت امام عصر (عج) افزود: از اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل فراهم کردن زمینه ظهور حضرت ولی عصر بوده هرچند دشمن تلاش می کند مانع تحقق این امر شود اما باید با ادامه دادن راه شهدا و آرمان های انقلاب تلاش کنیم که نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام عصر باشد.

امام جمعه رودسر با اشاره به هشتم آبان سالروز شهادت رزمنده 13 ساله شهید فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی تصریح کرد: دانش آموزان و نوجوانان سرمایه های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که می توانند با الگوپذیری شهید فهمیده کارهای بزرگی برای کشور انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشت آهنین پلیس بر چپاولگران بیت المال

مشت آهنین پلیس بر چپاولگران بیت المال