مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-23سياسي

هتک حیثیت و جرائم مالی صدر پرونده های پلیس فتا گلستان


در حوزه فضای مجازی بیشترین پرونده ها مربوط به هتک حیثیت و مسائل اخلاقی و بعد از آن کلاهبرداری های اینترنتی و جرائم مالی بوده ایم و در این مدت 92 درصد پرونده های پلیس فتا کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمد دادگر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: هفته ناجا فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره سهدای نیروی انتظامی و تلاش های روزافزون مجاهدان عرصه نظم و امنیت است.

وی اضافه کرد: شرایط امروز جامعه به دلایل مختلف، تحریم های ناجوانمردانه و فشارهای دشمنان در شرایط خاصی قرار دارد اما با وجود تلاش های دشمن برای گشترش زمینه جرم و بزه در کشور، تک تک سربازان شما مردم در نیروی انتظامی با اقدار برابر جرم و جنایت و بزه کاری ایستاده است.

فرمانده انتظامی گلستان ضمن مطالبه گری پلیس از دستگاه ها و مدیران مسوول در بهبود شرایط جامعه بخصوص در حوزه افزایش نظم و امنیت گفت: مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بدون شک نقش مستقیم در تولید و گسترش امنیت خواهد داشت.

دادگر بیان کرد: پلیس در تاریخ نشان داده با قدرت ایستاده و شبانه روزی از امنیت مردم پاسداری می کند و با بیشترین تماس و ارتباط با مردم جزء معدود نهادهایی است که بیشترین خدمت را در بخش های مختلف به مردم ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حیثیت و جرائم مالی صدر پرونده های پلیس فتا گلستان

هتک حیثیت و جرائم مالی صدر پرونده های پلیس فتا گلستان