مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-23سياسي

مددجویان سیل زده استان گلستان صاحب خانه شدند


رییس کمیته امداد با اشاره به ساخت و تعمیر بیش از 7500 واحد مسکونی برای مددجویان استان گلستان ، گفت: با ساخت این واحدهای مسکونی، پرونده بازسازی منازل مددجویان آسیب دیده از سیل سال 98 استان گلستان بسته شد.

- رییس کمیته امداد با اشاره به ساخت و تعمیر بیش از 7500 واحد مسکونی برای مددجویان استان گلستان ، گفت: با ساخت این واحدهای مسکونی، پرونده بازسازی منازل مددجویان آسیب دیده از سیل سال 98 استان گلستان بسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی بختیاری در دیدار با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان به افتتاح 2544 واحد مسکونی مددجویان در این استان اشاره کرد و گفت: پرونده واحدهای مسکونی مددجویان تخریب شده در سیل گلستان، با اعتبار 183 میلیارد تومان بسته شد.

وی با بیان اینکه حدود 5000 واحد مسکونی آسیب دیده از سیل نیز تعمیر شده است، ادامه داد: ساخت 3000 واحد مسکونی برای مددجویان و محرومان استان گلستان با همکاری سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده که از این تعداد 1500 واحد سهم مددجویان امداد است.

رییس کمیته امداد تاکید کرد: بنا شد در جلسه ای با رییس سازمان برنامه و بودجه، بتوانیم اعتبارات لازم برای ساخت 2000 واحد دیگر در استان گلستان برای مددجویان کمیته امداد دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان سیل زده استان گلستان صاحب خانه شدند

مددجویان سیل زده استان گلستان صاحب خانه شدند