مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-23اقتصادي

توقف تولید برخی خودرو ها در صورت عدم رعایت استاندارد تا پایان سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نیره پیروز بخت از مهلت به برخی خودروساز ها تا پایان سال برای رعایت استاندارد های 85 گانه این سازمان خبر داد و گفت: - رییس سازمان ملی استاندارد از مهلت به برخی خودروساز ها تا پایان سال برای رعایت استاندارد های 85 گانه این سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نیره پیروز بخت از مهلت به برخی خودروساز ها تا پایان سال برای رعایت استاندارد های 85 گانه این سازمان خبر داد و گفت: در صورت رعایت نکردن استاندارد ها از سوی خودروساز ها در مهلت مقرر، تولیدشان متوقف خواهد شد.

رییس سازمان ملی استاندارد بدون اشاره به تعداد و نام خودرو های داخلی که به آن ها برای رعایت استانداردها، مهلت داده شده است گفت: تا پایان سال تکلیف این خودرو ها مشخص می شود و در صورت نداشتن فعالیت در راستای گذراندن استاندارد های لازم، نام این خودرو ها اعلام خواهد شد.

وی گفت: بر اساس برنامه ای که در شورای عالی استاندارد تصویب شده، کار انجام می شود و همه دستگاه های نظارتی و وزرا عضو این شورا هستند و همه اعضا، این موضوع را پایش می کنند.

خانم پیروزبخت با بیان این که وزیر صمت نیز عضو شورای عالی استاندارد است افزود: وی موظف است که بر روی خودروساز ها احاطه داشته باشد و آن ها را از نظر رعایت استاندارد ها چک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تولید برخی خودرو ها در صورت عدم رعایت استاندارد تا پایان سال

توقف تولید برخی خودرو ها در صورت عدم رعایت استاندارد تا پایان سال