مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-23اقتصادي

5000 میلیارد تومان برای تعمیر متروی تهران نیاز است / بعضی از قطار ها متوقف هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود شفیعی، در بازدید از مترو تهران، از عملکرد خوب شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تقدیر کرد و گفت: - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، گفت: در حال بررسی راهکار های کمک به مترو تهران هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود شفیعی، در بازدید از مترو تهران، از عملکرد خوب شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تقدیر کرد و گفت: نیاز شرکت مترو برای تعمیرات اساسی تا سال 1403 بیش از 5000 میلیارد تومان است و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در حال بررسی راهکار های کمک به مترو است.

وی در بازدید از قسمت های مختلف ایستگاه های خطوط یک، دو، چهار و پنج، پایانه های غرب (صادقیه) و جنوب (فتح آباد) و مراکز کنترل فرمان مترو تهران، با اشاره به دو مسئله اساسی ترافیک و آلودگی هوا که پایتخت با آن مواجهه است، افزود: تنها راه حل قطعی رفع معضل ترافیک تهران و شهر های اقماری، مترو است.

شفیعی ادامه داد: از 20 سال گذشته برای توسعه خطوط مترو کار شده، اما مسئله ای که از سمت دولت کمتر مورد توجه قرار گرفته بهره برداری از مترو است که اگر جدیت درآن نداشته باشیم به اثر بخشی لازم که مد نظر داریم نخواهیم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 میلیارد تومان برای تعمیر متروی تهران نیاز است / بعضی از قطار ها متوقف هستند

5000 میلیارد تومان برای تعمیر متروی تهران نیاز است / بعضی از قطار ها متوقف هستند