مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-23اجتماعي

بیمه حوادث برای دانش آموزانی که مادام در خانه هستند!


درشرایطی که به دلیل انتشار ویروس کرونا آموزش مجازی جای خود را به آموزش حضوری داده، اصرار پرداخت بیمه حوادث از سوی آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که مادام در خانه هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از فارس از ایلام، با شیوع کرونا ویروس در کشور و به تبع در ایلام، خبر تعطیلی مدارس در مناطق قرمز قوت گرفت و نتیجه آن آموزش به صورت مجازی و نیمه حضوری شد.

با گذشت تجربه چندین ماهه دانش آموزان در بستر شاد، گویا آموزش در فضای مجازی به مزاج دانش آموزان خوش آمده و دیگر تمایلی جهت حضور در کلاس درس ندارند، والدین دانش آموزان نیز با ابراز امیدواری از بهبود وضعیت، به دنبال حل مشکلات آموزشی فرزندان خود شدند اما این ویروس در حال حاضر روند صعودی در پیش گرفته و ایلام را در وضعیت قرمز قرار داده است.

از سویی درخواست هزینه بیمه‌ای حوادث دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش ایلام طی روزهای گذشته داد والدین را درآورده است، آنان معتقدند زمانی که فرزندانشان در فضای مجازی مشغول یادگیری و آموزش هستند، دیگر چه نیازی به پرداخت بیمه حوادث است.

ضرورت پوشش بیمه نامه حوادث دانش ‌آموزان بر کسی پوشیده نیست اما تعطیلی مدارس از اسفند ماه سال گذشته براثر شیوع ویروس کرونا ابهاماتی برای والدین در خصوص پرداخت بیمه حوادث دانش‌آموزی به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه حوادث برای دانش آموزانی که مادام در خانه هستند!

بیمه حوادث برای دانش آموزانی که مادام در خانه هستند!