مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-23ورزشي

اعلام جزییات مبلغ وام های دانشجویی / توضیحات دانشگاه آزاد در خصوص حق سرپرستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن ها حائز اهمیت بود.

- 6800 مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه ها به بهره برداری رسید به مناسبت هفته تربیت بدنی، مراسم بهره برداری از 6800 مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه ها به صورت مجازی با حضور رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

مجتبی صدیقی در این آیین مجازی گفت: ورزش در دانشگاه ها به عنوان یک وسیله و هدف مورد توجه مسئولان است و امیدوارم با رفع شرایط کرونایی، همچون گذشته دانشجویان در فعالیت های ورزشی مشارکت کنند.

وی با اشاره افتتاح 27 پروژه ورزشی در هفته دولت گفت: در سالیان اخیر سرمایه گذاری مناسبی برای توسعه فضای ورزش دانشگاه ها صورت گرفته است و تا پایان سال هر ماه حدود 5 پروژه افتتاح خواهد شد.

صدیقی ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری استاندارد تجهیزات و اماکن ورزشی تا رفع کرونا گفت: با رعایت اصول بهداشتی امکانات ورزشی در اختیار حداقل دانشجویان حاضر در دانشگاه ها قرار گیرد.

تقویم زمان بندی پرداخت وام های دانشجویی به دانشگاه ها ابلاغ شد صندوق رفاه دانشجویان وزارت علومطی بخشنامه ای تقویم زمان بندی اعطای وام های دانشجویی در نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات مبلغ وام های دانشجویی / توضیحات دانشگاه آزاد در خصوص حق سرپرستی

اعلام جزییات مبلغ وام های دانشجویی / توضیحات دانشگاه آزاد در خصوص حق سرپرستی