مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 23:552020-10-22بين الملل

امضای بیانیه در واشنگتن برای حفظ برتری نظامی اسراییل


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و وزیر دفاع آمریکا بیانیه ای با موضوع تعهد راهبردی واشنگتن برای حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا و «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه بیانیه‌ای با موضوع تعهد راهبردی واشنگتن برای حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا امضا کردند.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب (دیشب) فلسطین اشغالی را به مقصد واشنگتن ترک کرد.

گانتز پیش از ترک فرودگاه «بن گورین» در اظهاراتی تلویزیونی گفت که این سفر وی یک مأموریت امنیتی است و در دیدار با «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا پرونده‌های مهم مربوط به امنیت اسراییل در سال‌های آینده را بررسی خواهد کرد.

«حفظ برتری نظامی اسراییل» قانونی در آمریکا است که ایالات متحده را ملزم می‌کند از طرق مختلف از جمله ایجاد محدودیت برای فروش تسلیحات به سایر کشور‌های منطقه غرب آسیا از حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی در این منطقه اطمینان حاصل کند.

تقریباً از سال 1973 میلادی تاکنون یعنی زمانی که آمریکا با تهدید تل‌آویو در خصوص حمله مستقیم اتمی به قاهره مجبور به ایجاد یک خط تدارک هوایی به سمت خاک فلسطین اشغالی و ارسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای بیانیه در واشنگتن برای حفظ برتری نظامی اسراییل

امضای بیانیه در واشنگتن برای حفظ برتری نظامی اسراییل