مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 19:002020-10-22اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 16هزار واحد مسکن در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با جشن اختتامیه مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی 16 هزار واحد مسکن در قالب طرح های مختلف در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با جشن اختتامیه مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی 16 هزار واحد مسکن در قالب طرح های مختلف در این استان خبر داد.

پژمان نیک اقبالی در آیین اختتامیه و تکمیل شانزده هزار و 838 واحد مسکن مهر و افتتاح 3489 مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص پروژه مسکن مهر در استان با بیان اینکه تعداد واحد های مسکن مهر در استان 16 هزارو 838 واحد است، گفت: از این تعداد 6 هزار و 638 واحد در قالب مالکین بخش خصوصی، پنج هزار و 340 واحد مربوط به بنیاد مسکن و پنج هزار و 115 واحد سه جانبه قرار دارند.

وی تصریح کرد: درصد تحقق کل مسکن مهر در دولت تدبیر و امید 61 درصد و درصد همین شاخص در مسکن مهر سه جانبه 65 درصد است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه بهره برداری از این تعداد واحد مسکن در قالب های مختلف را 7 هزار و 900 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: ارزش به روز پروژه 33 هزار و 670 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 16هزار واحد مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز عملیات اجرایی 16هزار واحد مسکن در کهگیلویه و بویراحمد