مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-22حوادث

انهدام باند سارقان منزل


رییس پایگاه ششم پپلیس آگاهی از انهدام باند حرفه‌ای سارقان منزل خبر داد و گفت: در این رابطه 2 مالخر و 2 سارق منزل شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در تشریح این خبر گفت: دوازدهم اردیبهشت ماه یکی از اتباع کشور افغانستان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام می‌دارد 2 نفر مرد وارد منزلش شده و پس از تهدید با سلاح سرد اقدام به سرقت یک فقره دسته چک، پول نقد و مقداری دلار کرده و متواری شده اند که با حضور گشت کلانتری 114 غیاثی شکایت شاکی اخذ و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی واصل می‌گردد.

کنجوریان افزود: در روند تحقیقات مشخص گردید که تعداد چهار فقره از چک‌های مسروقه به بانک ارایه شده است که با هماهنگی مقام قضایی آورنده چک‌ها به هویت امیر 29 ساله دستگیر و اظهار می‌دارد چک‌های مسرقه را از خانمی به هویت سیما اهل و ساکن شهر قدس دریافت کرده است که متعاقباً کارآگاهان به شهر قدس اعزام و سیما 26 ساله را دستگیر می‌نمایند.

وی در ادامه گفت: سیما پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات مقدماتی مدعی شد، چک‌های مسروقه را از دوستش به نام حمید گرفته است و حمید اکنون به جرم سرقت در زندان می‌باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان منزل

انهدام باند سارقان منزل