مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 17:252020-10-22سياسي

صیانت از قانون رسالت مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است


فرمانده انتظامی استان مرکزی تحقق عدالت، ظلم ستیزی و صیانت از قانون را رسالت مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی عصر امروز در دیدار با رییس کل  دادگستری استان مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی باهم برای امنیت و سلامت بوده؛ امنیت امری حیاتی است که مقام معظم رهبری به مناسبت نیروی انتظامی 2 کلیدواژه فرمودند که نیروی انتظامی به عنوان نهاد رسمی حاکمیتی وظیفه تامین امنیت و حفظ جان و مال و ناموس مردم و تامین امنیت عمومی در جامعه را داشته و همچنین جایگاه خادم مردم بودن که افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

وی بیان کرد: خادم بودن نیروی انتظامی و قدردان بودن مردم نسبت به خادمان امری اساسی در جامعه بوده که باید در اولویت قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: خداوند را شاکریم که در کشور و نظامی خدمت می کنیم که با نگاه الهی مجموعه دستگاه مجری قانون را دستگاه خدمت گذار محسوب می کنند.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در حوزه سلامت که به این هفته اختصاص یافته وظیفه نیروی انتظامی است تا در کنار مدافعان سلامت در ابعاد برخورد با احتکار، بازدیدهای مشترک در رعایت دستورالعمل بهداشتی، انجام وظیفه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از قانون رسالت مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است

صیانت از قانون رسالت مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است