مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 15:552020-10-22پزشكي

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین بایدها، نبایدها و وضعیت کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین بایدها، نبایدها و وضعیت کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

“پرویز یزدانپناه” عصر روز پنجشنبه یکم آبان ماه در نود و یکمین نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس استان افزود: روند صعودی کرونا در استان در بعضی از شهرستان های استان نگران کننده شده و تعداد موارد مثبت به خصوص در شهرستان بویراحمد روزانه در حال افزایش است و امکان دارد در هفته های آینده مرگ و میر زیادی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: طبق اعلام وزارت بهداشتدو شهرستان بویراحمد و گچساران در وضعیت قرمز، شهرستان کهگیلویه و لنده نارنجی، باشت، بهمیی و دنا زرد و شهرستان چرام سفید است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: مجموع مراجعات سرپایی به مراکز بهداشتی درمانی در استان از شروع کرونا تاکنون حدود 100 هزار نفر می باشد که روز گذشته 839 نفر مراجعه کننده داشتیم که نسبت به خرداد و تیرماه تعداد مراجعات حدودا دو برابر شده است.

یزدانپناه ادامه داد: کل افراد بستری در بیمارستان ها از شروع کرونا تاکنون 6 هزار و 883 نفر و 6 هزار و 544 نفر تعداد افرادی ترخیص شده بود، تقریبا تعادلی بین تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد