مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 15:102020-10-22اقتصادي

موجودی انبارهای ذخیره گندم در چهارمحال وبختیاری قابل قبول است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی انبارهای ذخیره گندم در استان قابل قبول و گندم مورد نیاز از کشاورزان خریداری شده است.

- الله کرم نصیری اول آبان ماه در جلسه آرد و نان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان به خوبی توسط سازمان جهادکشاورزی انجام شد، اظهار کرد: موجودی انبارهای ذخیره گندم در استان قابل قبول است و مشکلی برای تامین گندم نداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای توزیع آرد در بین عشایر باید سامانه ای راه اندازی شود، عنوان کرد: در گام اول باید براساس سرشماری آمار عشایر به طور دقیق مشخص و سپس آرد بر اساس تعداد خانوار توزیع شود.

وی تاکید کرد: همچنین آرد توزیعی در بین خانوارهای روستایی نیز باید بر اساس سامانه صورت بگیرد، این کار موجب جلوگیری از انحراف آرد در توزیع می شود.

نصیری در خصوص نحوه بازرسی از نانوایی های چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: نانوایی های سطح استان موظف به نصب تابلوی اطلاع رسانی در خصوص ساعات شروع و پایان پخت نان، روز تعطیل نانوایی و قیمت نان هستند، این تابلو باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی انبارهای ذخیره گندم در چهارمحال وبختیاری قابل قبول است

موجودی انبارهای ذخیره گندم در چهارمحال وبختیاری قابل قبول است