مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-22سياسي

پیکر مرزبان شهید احمدی سکل در زادگاهش آرام گرفت+عکس


پیکر پاک ستوان سوم شهید محمد احمدی سکل با حضور گسترده مردم شهیدپرور شهرستان رودان در زادگاهش روستای سکل تشییع و به خاک سپرده شد.

- از رودان، تشییع پیکر این شهید بزرگوار ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه با حضور مردم و مسؤولان و خانواده ایشان از ورودی روستای سکل آغاز و ساعاتی پیش در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان رودان در این مراسم اظهار داشت: تقدیم دو شهید در هفته نیروی انتظامی از شهرستان رودان یک برگ زرین و سند افتخار دیگر در تقویم این خطه شهیدپرور هرمزگان است.

وی به روایاتی درباره مقام والای شهدا اشاره کرد و افزود: در جهان آخرت همه به جایگاه شهدا غبطه می خورند و حتی انبیا و اولیای الهی که در صحرای محشر سواره هستند به احترام شهدا پیاده می شوند.

حجت الاسلام دری با اشاره به جایگاه والای ایثار و شهادت در فرهنگ اسلامی گفت: حفظ ارزش ها و ترجیح دادن اولویت های جامعه اسلامی بر منابع فردی، نشانه غنای فرهنگ اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در بامداد روز چهارشنبه 30 مهرماه، اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی میناب با تعدادی از شناورهای قاچاقچیان در آب های این شهرستان درگیر که در برخورد شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی، ستوان سوم محمد احمدی سکل به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل که متاسفانه به علت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مرزبان شهید احمدی سکل در زادگاهش آرام گرفت+عکس

پیکر مرزبان شهید احمدی سکل در زادگاهش آرام گرفت+عکس