مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-22اقتصادي

رییس هواپیمایی کشوری: داخلی ها افزایش قیمت بلیط نداشته اند


رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پایان یادآور شد: چنانچه مسافران با رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مواجه شوند، می توانند با تلفن های سازمان هواپیمایی کشوری به صورت شبانه روز تماس حاصل کرده و یا با اسکن بارکد فرم های نظرسنجی داخل هواپیما به صورت مستقیم .

- رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پایان یادآور شد: چنانچه مسافران با رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مواجه شوند، می توانند با تلفن های سازمان هواپیمایی کشوری به صورت شبانه روز تماس حاصل کرده و یا با اسکن بارکد فرم های نظرسنجی داخل هواپیما به صورت مستقیم با سازمان هواپیمایی کشوری در ارتباط باشند.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از فرودگاه مهرآباد برای اطمینان از رعایت دستورالعمل پذیرش حداکثر 60 درصدی مسافر در هواپیماها طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: خطوط هوایی کشور در این ایام هیچ افزایش قیمتی نداشته و پول 40 درصد ظرفیت خالی هواپیماها به هیچ عنوان از مسافر دریافت نمی‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه ایرنا، تورج دهقانی زنگنه در بازدید از کانترها و مراحل پذیرش مسافر در ترمینال‌های 1 و 2، ایرساید، اتوبوس‌ها و رمپ فرودگاه مهرآباد و همچنین پروازهای در حال انجام برخی شرکت‌های هواپیمایی، افزود: بازدید میدانی صبح امروز به منظور اطمینان از رعایت دستورالعمل پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هواپیمایی کشوری: داخلی ها افزایش قیمت بلیط نداشته اند

رییس هواپیمایی کشوری: داخلی ها افزایش قیمت بلیط نداشته اند