مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-22اقتصادي

اختصاص 21290 واحد در طرح اقدام ملی مسکن به استان مرکزی


مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن به استان مرکزی 21 هزار و 290 واحد تعلق گرفت که از این تعداد واحد بالغ بر 12 هزار و 400 عدد در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران و مابقی در سایر شهرهای استان مرکزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، احمد مرزبان در حاشیه قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در ساوه گفت: در طرح اقدام ملی مسکن به استان مرکزی 21 هزار و 290 واحد تعلق گرفت که از این تعداد واحد بالغ بر 12 هزار و 400 عدد در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران و مابقی در سایر شهرهای استان مرکزی است.

وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن است افزود: در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران عملیات ساخت این واحدها آغاز شده و به سرعت در حال پیشروی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: برگ زرین دیگر طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی اختصاص 550 واحد به مددجویان کمیته امداد خواهد بود.

مرزبان با تأکید بر اینکه در هیچ کدام از شهرهای استان مرکزی مشکل تأمین زمین وجود ندارد افزود: چنانچه در شهرهای استان مرکزی متقاضیان بیشتر از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد تلاش می شود با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه زمین های بیشتری برای این طرح تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 21290 واحد در طرح اقدام ملی مسکن به استان مرکزی

اختصاص 21290 واحد در طرح اقدام ملی مسکن به استان مرکزی