مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-22بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: هرگز به برجام بازنمی گردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مورگان اوتگاس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با رادیو فاکس نیوز مدعی شد که دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر .

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: هرگز به برجام بازنمی گردیم سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اتهام زنی به ایران بار دیگر تأکید کرد که دولت ترامپ علیرغم تمایل به مذاکره با جمهوری اسلامی، هرگز به برجام بازنخواهد گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مورگان اوتگاس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با رادیو فاکس نیوز مدعی شد که دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان ماه) هرگز به برجام برنمی گردد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به طور ضمنی بر تمایل آمریکا بر مذاکره مجدد با جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: می توانم به شما می گویم که ما هرگز به آن توافق (برجام) بازنمی گردیم.

آنچه رییس جمهور (دونالد) ترامپ و مایک پامپئو (وزیر خارجه آمریکا) گفته اند، این است که ما خواستار مذاکره برای یک توافق جدید و بهتر هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: هرگز به برجام بازنمی گردیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: هرگز به برجام بازنمی گردیم