مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-22اقتصادي

تله کابین کرمانشاه سال 1402 به بهره برداری می رسد


سرمایه گذار پروژه تله کابین کرمانشاه با اشاره به پیشرفت 26 درصدی تله کابین این شهر، گفت: پروژه تله کابین کرمانشاه سال 1402 به طور کامل به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هادی کرمی امروز در بازدید خبرنگاران از پروژه تله کابین کرمانشاه، اظهار داشت: این پروژه به عنوان یکی از پروژه های بزرگ در حوزه  زیرساختی جذب گردشگر به استان کرمانشاه محسوب می شود.

وی ادامه داد: برای احداث پروژه از سازمان های ذی ربط در تهران مجوز گرفته شده و هیچگونه مخدوشی در آثار باستانی طاق بستان ندارد، اما در شهر کرمانشاه مدیریت طاق بستان مخالفت می کند.

سرمایه گذار پروژه تله کابین کرمانشاه بودجه اختصاص داده شده زمان عقد قرارداد این پروژه را 250 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی اخیر کشور در خصوص بودجه مشکلی نداریم و با جدیت ادامه می دهیم تا سال 1402 که زمان تعیین شده است بتوانیم کار را به اتمام برسانیم.

کرمی افزود: در مجموع پروژه تله کابین کرمانشاه 21 دکل دارد که 2 دکلی که در خود سایت است طی هفته جاری نصب می شود و روز گذشته هم دکل های چهار و پنج نصب شده و مشکلات اتصال برق دکل های 2 و سه نیز رفع شده و در مجموع می توان گفت پروژه 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله کابین کرمانشاه سال 1402 به بهره برداری می رسد

تله کابین کرمانشاه سال 1402 به بهره برداری می رسد