مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-22سياسي

تعامل مطلوب در شورای عالی استان ها با وزارت کشور/ دنبال تقابل با شوراها نیستیم


مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور گفت: تعامل شورای عالی استان ها با وزارت کشور در حد بسیار عالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا صمیمی ظهر امروز در جلسه رسمی شورای اسلامی استان کردستان که با حضور رییس شورای عالی استان ها در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: صحبت های ما به عنوان شوراهای شهر بایدها و نبایدهاست و شوراها در قوه مجریه با مشکلاتی مواجه هستند.

وی گفت: مشکلات اقتصادی موجب شده که پاسخگویی به مطالبات مردمی برای من کارمند، مدیر و غیره سخت شود هر چند نباید این نکته را نادیده بگیریم که اشکالات متعددی در شوراهای اسلامی وجود دارد که برطرف کردن آنها نیازمند راهکار است.

صمیمی افزود: ما به عنوان نمایندگان شورا در شورای عالی استان ها تا آنجایی که حدود، قیود، وظایف و ظرفیت ها اجازه دهد آماده خدمت هستیم البته ممکن است خیلی از کارها در توان ما نباشد.

مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای در حد بسیار عالی است.

دنبال تقابل با شوراها نیستیم صمیمی با تاکید براینکه ما دنبال تقابل نیستیم، گفت: اگر شما همراهی کنید و تقابل ایجاد نکنید طبیعتا ما هم همراهی خواهیم کرد.

وی ایجاد تعامل شوراها و بخش اجرایی در استان را ضروری خواند و گفت: بپذیریم نظارت ها باید انجام شود باید به سمتی حرکت کنیم که مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل مطلوب در شورای عالی استان ها با وزارت کشور/ دنبال تقابل با شوراها نیستیم

تعامل مطلوب در شورای عالی استان ها با وزارت کشور/ دنبال تقابل با شوراها نیستیم