مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-22سياسي

ابلاغ مصوبه دولت به دستگاه ها به منظور انسجام در نظام صدور مجوز توسط جهانگیری


معاون اول رییس جمهور مصوبه 27 مهر ماه هیات وزیران با هدف رفع موانع جهش تولید را جهت اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

- معاون اول رییس جمهور مصوبه 27 مهر ماه هیات وزیران با هدف رفع موانع جهش تولید را جهت اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این مصوبه که با هدف یکپارچگی و انسجام نظام صدور مجوز در کشور ابلاغ شده است، مراجع ذیصلاح مکلف شده اند ظرف شش ماه ترتیبی فراهم نمایند که کلیه مجوزهایی که پس از ابلاغ این تصویب نامه صادر، تمدید یا اصلاح می شوند بر روی درگاه ملی مجوزهای کشور ثبت و شناسه یکتای مجوز دریافت نمایند.

هیات وزیران همه مراجع صادر کننده استعلام را مکلف کرده است به درخواست های دریافت شده از طریق درگاه ملی مجوز های کشور، ظرف 15 روز کاری به صورت واضح، غیرمشروط و غیرقابل تفسیر پاسخ دهند.

بر اساس این مصوبه که به امضای معاون اول رییس جمهور رسیده است، مراجع صدور مجوز می توانند در خصوص طرح های ایجاد کسب و کار که از اراضی منابع طبیعی یا ملی استفاده کرده اند در صورت عدم اجرا یا تأخیر در اجرا یا عدم پیشرفت قابل توجه مطابق با طرح توجیهی مصوب و یا تعطیلی بیش از یکسال، اراضی منابع طبیعی را به متقاضیان دیگر واگذار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ مصوبه دولت به دستگاه ها به منظور انسجام در نظام صدور مجوز توسط جهانگیری

ابلاغ مصوبه دولت به دستگاه ها به منظور انسجام در نظام صدور مجوز توسط جهانگیری