مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-22سياسي

سرمایه نیروی انسانی کردستان نادیده گرفته می شود


بزرگترین سرمایه کردستان بعد از آب و خاک، معادن و غیره وجود نیروی انسانی عظیم و توانمند است که متاسفانه برنامه ای برای بکارگیری این ظرفیت انجام نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پرستو شکری ظهر امروز در جلسه رسمی شورای اسلامی استان کردستان که با حضور رییس شورای عالی استان ها و مدیرکل شوراهای وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: 4 هزار و 200 نفر جامعه شورایی استان را تشکیل می دهند و در راستای خدمت به مردم فعالیت دارند.

شکری افزود: استان کردستان جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 600 هزار نفر 30 شهر، 10 شهرستان و بیش از یک هزار و 700 روستا دارد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه استان کردستان بعد از آب و خاک، معادن و غیره وجود نیروهای انسانی عظیم و توانمند است که متاسفانه برنامه ای برای بکارگیری این ظرفیت آنگونه که باید انجام نگرفته است.

رییس شورای استان کردستان تصریح کرد: به دلیل عدم برنامه ریزی درست برای این نیروی انسانی و ظرفیت قوی متاسفانه امروز با آمار بالای جوانان بیکار مواجه هستیم و ناامیدی در بدنه جامعه روز به روز بیشتر می شود.

شکری با بیان اینکه اعتماد و استفاده از ظرفیت نمایندگان منتخب مردم در نهاد شوراها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با بهره گیری از این ظرفیت که منتخب مردم هستند زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه نیروی انسانی کردستان نادیده گرفته می شود

سرمایه نیروی انسانی کردستان نادیده گرفته می شود