مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-22سياسي

رهایی یک نفر از مجازات حتمی قصاص در زاهدان


رییس شوراهای حل اختلاف استان از رهایی یک نفر از مجازات حتمی قصاص در زاهدان با تلاش اعضای شورای حل اختلاف خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان ، حجت الاسلام حمید رضا بندانی اظهار کرد:  با ارجاع یک فقره پرونده قتل عمدی به شورای حل اختلاف 19 زاهدان، اقدامات لازم برای برقراری صلح و سازش بین دو خانواده آغاز شد.

وی افزود: از آنجایی که قتل در تاریخ 31 اردیبهشت سال 97 رخ داده بود پس از گذشت دو سال از روند قانونی پرونده و صدور حکم قصاص برای فرد مقتول، پرونده برای اخذ رضایت به شورای حل اختلاف 19 ارجاع شده بود.

رییس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان  ادامه داد: در ابتدا با توجه به اینکه فرد قاتل با اقدام به تیراندازی موجب قتل دو نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر شده بود ورود به پرونده برای اخذ رضایت کمی دشوار به نظر می رسید.

بندانی تصریح کرد: اعضای شورای حل اختلاف جلسات مختلفی را با خانواده های طرفین برای گذشت از مجازات قصاص و استفاده از مجازات های جایگزین برگزار کردند.

رییس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان  گفت: پس از مدت ها تلاش و رایزنی با افراد معتمد و ریش سفید نهایتا طرفین پرونده حاضر شدن در جلسه نهایی صلح و سازش شرکت و با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شماره 19 زاهدان در راستای اخذ رضایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی یک نفر از مجازات حتمی قصاص در زاهدان

رهایی یک نفر از مجازات حتمی قصاص در زاهدان