مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-22بين الملل

تحلیلگر صهیونیست: اسراییل از درون در حال فروپاشی است


یک تحلیلگر برجسته صهیونیست بر این باور است که خطر خارجی علیه رژیم صهیونیستی وجود ندارد، بلکه، اختلافات داخلی، این رژیم را نابود خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یوسی ملمن تحلیلگر و روزنامه نگار صهیونیستی به نقل از عزر وایزمن ، رییس پیشین این رژیم گفت که اگر خطری برای استمرار موجودیت اسراییل به عنوان یک حکومت دموکرات و یهودی وجود داشته باشد، این خطر داخلی است، نه خارجی .

ملمن با انتشار یادداشتی در روزنامه عبری معاریو که روزنامه القدس العربی آن را ترجمه کرده است، تأکید کرد، حافظ اسد رییس جمهور پیشین سوریه، صهیونیست ها و رژیم صهیونیستی را به مسیحیان تشبیه کرده و گفته بود که حضور صهیونیست ها در منطقه خاورمیانه مانند مسیحیان، موقتی است.

به گفته ملمن، حافظ اسد تنها کسی نبود که این مقایسه تاریخی را مطرح کرده بود، ولی این، نوعی تسلی خاطر عرب ها به خاطر ناتوانی و ناکامی آنان در شکست اسراییل است.

این مسئله فقط در سیاست وجود ندارد، بلکه در ادبیات و تاریخ [کشورهای] عربی در دهه پنجاه و شصت قرن گذشته وجود دارد.

از نظر آنان، صهیونیست ها غربی هستند و پایان کار آنان نیز مانند مسیحیان خواهد بود ؛ مسیحیانی که به دست صلاح الدین ایوبی در نزدیکی طبریه شکست خوردند و به عقب رانده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر صهیونیست: اسراییل از درون در حال فروپاشی است

تحلیلگر صهیونیست: اسراییل از درون در حال فروپاشی است