مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-22اقتصادي

ماسک برای کارمندان الزامی است/پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک ممنوع


استاندار قم در پاسخ به خبر عدم رعایت 6 درصدی ماسک زدن در بین کارمندان استان گفت: استفاده از ماسک در ادارات استان و در بین کارمندان باید به 100 درصد برسد و این امر تنها یک توصیه نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در نشست ستاد مدیریت بحران با گلایه از 18 دستگاه استان درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا یی بیان داشت: تردیدی نیست که رعایت این شیوه نامه ها نوعی از رعایت حق الناس است.

محمدرضا گروسی ادامه داد: با توجه به فعالیت بیش از 50 کارگروه و کمیته در فعالیت های اجرایی استانداری و دیگر نهادهای اجرایی و همچنین در راستای تحقق دولت الکترونیک، می توان با تمهید زیرساخت های لازم در همه ادارات، جلسات بسیاری از این کارگروه ها و کمیته ها را به شکل غیرحضوری برگزار کرد.

وی افزود: البته باید تدبیری هم اندیشیده شود که این جلسات غیرحضوری اولویت دار تلقی شده و در ارزیابی عملکردها نیز لحاظ شود.

گروسی همچنین گفت: آمار نشان می دهد که شیوه نامه های بهداشتی و بویژه ماسک زدن توسط 94 درصد از کارمندان و کارکنان ادارات استان رعایت می شود.

در ادامه این نشست، استاندار قم با بیان این که ماسک نزدن 6 درصد از کارمندان استان به هیچ وجه پذیرفته نیست تصریح کرد: الزام استفاده از ماسک در ادارات استان و در بین کارمندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک برای کارمندان الزامی است/پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک ممنوع

ماسک برای کارمندان الزامی است/پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک ممنوع