مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-22پزشكي

هیچ بیمار دیابتی در اصفهان با نسخه پزشک بدون انسولین نمانده است


مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ بیمار دیابتی با نسخه پزشک تاکنون بدون دارو نمانده است گفت: قلم های انسولین پس از ثبت در سازمان بیمه گر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، آرش نجیمی در ارتباط با پرسش های مکرر از سوی مردم و همچنین پیگیری های انجام شده از سوی معاونت غذا و دارو مبنی بر وضعیت داروی انسولین در استان اصفهان، اظهار داشت: هیچ بیمار دیابتی با نسخه پزشک تاکنون بدون دارو نمانده است و بیماران در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  در این خصوص گفت: بسیاری از پرسش های انجام شده از سوی مردم، در مورد دسته ای از انسولین ها است که به عنوان قلم های انسولین در بازار دارویی شناخته می شوند و سه قلم انسولین نوومیکس، نوراپید و گلارژین (با اسم تجاری لانتوس) دارای مخاطب بیشتری هستند.

وی افزود: قلم های انسولین از جمله داروهای وارداتی محسوب می شوند که متناسب با نیاز دانشگاه های علوم پزشکی به صورت سهمیه بندی در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد.

نجیمی در این خصوص تاکید کرد: بایستی توجه داشته باشیم که علی رغم محدودیت های موجود، هیچ گونه کمبودی در استان اصفهان در خصوص این قلم های پرمخاطب  نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بیمار دیابتی در اصفهان با نسخه پزشک بدون انسولین نمانده است

هیچ بیمار دیابتی در اصفهان با نسخه پزشک بدون انسولین نمانده است