مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 19:202020-10-21اقتصادي

تخصیص اعتبارات به استان ها منوط به تحقق درآمدها خواهد بود


با توجه به مصوبه دولت تخصیص اعتبارات به استان ها برای امورات عمرانی و حقوق کارکنان منوط به تحقق درآمدها خواهد بود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: با توجه به مصوبه دولت تخصیص اعتبارات به استان ها برای امورات عمرانی و حقوق کارکنان منوط به تحقق درآمدها خواهد بود.

سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس کارگروه درآمد و تجهیز منابع لرستان که امروز 30 مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری به دلیل محدودیت هایی که در بودجه دولت وجود دارد، مصوبه ای به استان ها اعلام شد که بر اساس آن تخصیص اعتبارات برای امورات عمرانی و حقوق کارکنان دولت، منوط به تحقق درآمدها از طریق مالیات اخذ شده در استان ها می شود.

وی تصریح کرد: برای لرستان در سال 99 حدود 690 میلیارد تومان سهم درآمدی در نظر گرفته شده که این رقم به صورت مالیات، از فعالیت های مربوط به دستگاه های اجرایی استان که به واسطه ارائه خدمت به مردم مبالغی را دریافت می کنند، باید کسب شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال تا حدودی این سهم کسب شده اما اعتباری که در نیمه دوم سال به استان اختصاص می یابد، به اخذ صددرصدی سهم درآمدی مرتبط خواهد بود.

خادمی با تأکید بر رعایت وضعیت اقتصادی مردم و شرایط کنونی استان به لحاظ شیوع کرونا، افزود: دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه امروز موظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات به استان ها منوط به تحقق درآمدها خواهد بود

تخصیص اعتبارات به استان ها منوط به تحقق درآمدها خواهد بود