مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 18:102020-10-21سياسي

تنها صفحه رسمی توییتر رحیم پور ازغدی فعال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحیم پور ازغدی در حساب توییتری که به تازگی فعال شده است نوشت: از آنجا که علی رغم اطلاع رسانی و تکذیب های پیاپی ما در مورد سخنانی که بدروغ از آقای رحیم پور ازغدی در فضای مجازی، - با ارائه توضیحاتی، صفحه رسمی اختصاصی توییتر رحیم پور ازغدی فعال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحیم پور ازغدی در حساب توییتری که به تازگی فعال شده است نوشت: از آنجا که علی رغم اطلاع رسانی و تکذیب های پیاپی ما در مورد سخنانی که بدروغ از آقای رحیم پور ازغدی در فضای مجازی، نقل و منتشر می شود، توییت های جعلی و.

همچنان ادامه دارد، چاره ای جز راه اندازی صفحه رسمی در توییتر نداریم؛ بنابراین به اطلاع می رساند نخستین و تنها صفحه ای که با اطلاع ایشان، منتشر میگردد از امروز با طرح دو پرسش در متن ذیل و بااین آدرس آغاز به کار کرده است:https://twitter.

com/rahimpourazqadiتا این لحظه، همه توییت هایی که در فضای مجازی به نام حسن رحیم پور (ازغدی) منتشر شده، تقلبی و جعلی بوده و این نخستین توییت تنها صفحه رسمی در توییتر است.

با طرح دو پرسش، آغاز کنیم:1.

چرا توییتر، ممنوع و فیلتر است و همزمان مقامات رسمی کشور توییت می کنند؟ این عیب قانون است یا قانون شکنی در حاکمیت یا هر دو؟ کسی می داند؟2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها صفحه رسمی توییتر رحیم پور ازغدی فعال شد

تنها صفحه رسمی توییتر رحیم پور ازغدی فعال شد