مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:452020-10-21اقتصادي

تخصیص 300 میلیارد ریال برای تکمیل بزرگراه ارومیه - سرو


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: پیگیر تخصیص اعتبار مورد نیاز برای اتمام طرح بزرگراه ارومیه - سرو به ارزش 300 میلیارد ریال هستیم تا روند اتمام این محور مهم بین المللی سرعت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نعمت الله ترکی در حاشیه بازدید از طرح بزرگراهی ارومیه  سرو با اعلام اینکه تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور و اتمام این بزرگراه جزو پروژه های جهش تولید و افزایش فرصت های اشتغال در آذربایجان غربی است، اظهار داشت: هشت کیلومتر از این طرح باقی مانده که با تخصیص اعتبار 300 میلیارد ریالی روند اجرایی آن نیز سرعت می یابد.

وی ادامه داد: توسعه مبادلات اقتصادی با ترکیه، جذب گردشگر و کاهش سوانح جاده ای از مهم ترین مزایای اجرای این پروژه است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این بازدید یادآور شد: این بزرگراه به عنوان یکی از طرح های بزرگ و ملی محسوب می شود و نقش این بزرگراه در ترانزیت خارجی و اتصال مرکز کشور از طریق آزادراه تهران – تبریز – بزرگراه شهید کلانتری به گمرک سرو موجب شد تا اتمام این پروژه در سریع ترین زمان ممکن انجام میشود.

سید محسن حمزه لو تصریح کرد: عملیات احداث و بهسازی بزرگراه ارومیه - نازلو - سرو از دهه 80 شروع شده بود  که با توسعه راه های ارتباطی اتمام این طرح با جدیت پیگیری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 300 میلیارد ریال برای تکمیل بزرگراه ارومیه - سرو

تخصیص 300 میلیارد ریال برای تکمیل بزرگراه ارومیه - سرو