مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:452020-10-21اقتصادي

تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار


افت قیمت دلار از روز گذشته باعث کاهش قیمت خودرو در بازار شد که این افت قیمت امروز نیز ادامه یافت به طوری که قیمت هر دستگاه پراید در بازار به حدود 110 میلیون تومان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل در این مورد گفت: با افت قیمت ارز، قیمت‌ها در بازار خودرو نیز کاهشی شده هرچند رکود بر بازار حاکم است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: قیمت پراید که در روز‌های گذشته تا 128 میلیون تومان بالا رفته بود، دیروز در بازار به 117 میلیون تومان رسید و امروز نیز تا 115 و حتی 110 میلیون تومان پایین آمده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نه مراجعه کننده‌ای برای خرید خودرو داریم و نه معامله صورت می‌گیرد، افزود: طی روز‌های اخیر تعداد فروشندگان در بازار خودرو بیشتر از قبل شده، اما خریداران فعلا خرید نمی‌کنند.

* کاهش 50 تا 100 میلیونی قیمت خارجی‌هابا کاهش قیمت دلار، روز گذشته قیمت خودرو‌های خارجی حدود 30 میلیون تومان کاهش یافت که این روند امروز نیز ادامه داشت و این افت قیمت تا 100 میلیون تومان هم رسید.

در این مورد یکی از فعالان بازار خودرو با بیان اینکه به دنبال کاهش قیمت دلار در بازار، قیمت خودرو‌های داخلی حدود 20 درصد و خودرو‌های خارجی 20 تا 30 درصد کاهش داشته است، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار

تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار