مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:402020-10-21سياسي

اجازه ندهیم ظرفیت گردشگری چهارمحال وبختیاری با سوءاستفاده برخی از افراد مخدوش شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه گردشگری یکی از ظرفیت های چهارمحال و بختیاری است،گفت: نباید اجازه دهیم این ظرفیت با سوءاستفاده برخی از افراد مخدوش شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه گردشگری یکی از ظرفیت های چهارمحال و بختیاری است،گفت: نباید اجازه دهیم این ظرفیت با سوءاستفاده برخی از افراد مخدوش شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 30 مهرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی در بخش ها و شهرهای استان از درخواست های ائمه جمعه مناطق مختلف است، اظهار کرد: پیگیری موضوعات فرهنگی در این شوراها می تواند در حل معضلات فرهنگی راهگشا باشد، بنابراین این مسئله مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه باید بر روی آسیب های ناشی از حضور گردشگران در استان حساس باشیم، گفت: گردشگری این استان نوپا است، بنابراین باید در برنامه ریزی ها برای جذب گردشگر، موضوعات فرهنگی نیز مدنظر قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری یکی از ظرفیت های چهارمحال و بختیاری است، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم این ظرفیت با سوءاستفاده برخی از افراد مخدوش شود، از جلسات آینده آسیب های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم ظرفیت گردشگری چهارمحال وبختیاری با سوءاستفاده برخی از افراد مخدوش شود

اجازه ندهیم ظرفیت گردشگری چهارمحال وبختیاری با سوءاستفاده برخی از افراد مخدوش شود