مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:152020-10-21پزشكي

مردم تعیین کننده زمان قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا هستند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان افزایش یافته و تا وقتی که به این باور نرسیم که مردم تعیین کننده زمان قطع انتقال زنجیره این بیماری هستند، - ایسنا/لرستان سرپرست شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان افزایش یافته و تا وقتی که به این باور نرسیم که مردم تعیین کننده زمان قطع انتقال زنجیره این بیماری هستند، همچنان شاهد افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها خواهیم بود.

حمزه حسنی در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله که امروز 30 مهرماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت فوق قرمز شهرستان در خصوص کرونا، اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از آن افزایش یافته و اگر پروتکل های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود به سمت بحران پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به خستگی بیش ازحد کادر درمان و کوشش هشت ماهه آن ها در ارائه خدمت به مبتلایان، عنوان کرد: انتظار داریم مردم همراهی و همدلی بیشتری از خود نشان دهند و کمک حال پرسنل خسته شبکه بهداشت و کادر درمان باشند.

حسنی با اشاره به اینکه 75 درصد تخت های بیمارستان شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر 2 نفر از بیماران بستری زیر ونتیلاتور هستند که یکی از آنان جوانان 32 ساله ای است که نشان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تعیین کننده زمان قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا هستند

مردم تعیین کننده زمان قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا هستند