مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:102020-10-21سياسي

گرانی به رشته تنیس روی میز ضربه می زند


تجهیزاتی وجود دارد که با وجود گرانی در کشور آسیب هایی را به رشته تنیس روی میز می زند و باعث شده استقبال از تنیس کم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهرداد علی قارداشی عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان اصفهان اظهار داشت: یکی از دلایل تک کاندید بودن عملکرد خوب رییس هیأت است و این نشان دهنده این است که افراد با تمام تلاش خود سعی برای پیشرفت این رشته داشته اند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: این موفقیت حاصل شده پشت پرده و همراهی خوبی را دربر داشته است، اصفهان در این چند سال اخیر عملکرد مناسبی را داشته و در بسیاری از بخش ها رتبه اول را در کشور کسب کرده که این کار با یک کادر خوب انجام می شود.

وی اضافه کرد: امیدوارم این روند خوب برای اصفهان ادامه پیدا کند این نتیجه خوب با شرایط کنونی کشور دشوار است که این نشان دهنده قدرت این هیأت است، تجهیزاتی وجود دارد که با وجود گرانی در کشور آسیب هایی را به رشته تنیس روی میز می زند و باعث شده استقبال از تنیس کم شود.

علی قارداشی در پایان تصریح کرد: مطمئنم با وجود تلاش نیرو های ایرانی و تولید کنندگان داخلی این شرایط بهبود می یابد؛ باید از تولید های ایرانی حمایت شود تا شرایط برای این رشته و دیگر رشته های این گونه بهبود پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی به رشته تنیس روی میز ضربه می زند

گرانی به رشته تنیس روی میز ضربه می زند