مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:002020-10-21سياسي

تأکید بر تعلیم و تربیت اسلامی در دانشگاه ها و تربیت جوان مؤمن انقلابی پای کار


نماینده ولی فقیه در لرستان بر تعلیم و تربیت اسلامی در دانشگاه ها و تربیت جوان مومن انقلابی پای کار تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان بر تعلیم و تربیت اسلامی در دانشگاه ها و تربیت جوان مومن انقلابی پای کار تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در نشست صمیمی هییت رییسه دانشگاه لرستان بر نقش مهم دانشگاه ها در تربیت جوان مؤمن، انقلابی، پای کار، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواه تأکید کرد.

وی تصریح کرد: رسالت دانشگاه، تعلیم و تربیت اسلامی است و تعهد همراه تخصص هر دو با هم در دانشگاه ها ملاک عمل است تا دانشگاه ها بتوانند هرچه اثرگذارتر در رفع مشکلات و چالش های جامعه، نقش آفرین باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون، همواره، نظام سلطه و استعمارگران جهان برای حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موانعی ایجاد کرده اند اما مهم این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توانسته است به مرحله اقتدار فعلی در جهان برسد و شاخص های مختلف این اقتدار بایستی تقویت شوند و نقش دانشگاه ها در ارتقای شاخص های پیشرفت علمی کشور، یک نقش بسیار مهم است.

شاهرخی اضافه کرد: ایران اسلامی، دارای ظرفیت های بسیار فراوان در جنبه های گوناگون از جمله نیروی انسانی کارآمد، منابع خدادادی و ساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر تعلیم و تربیت اسلامی در دانشگاه ها و تربیت جوان مؤمن انقلابی پای کار

تأکید بر تعلیم و تربیت اسلامی در دانشگاه ها و تربیت جوان مؤمن انقلابی پای کار