مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 15:452020-10-21سياسي

همکاری سپاه و بنیاد مسکن برای بهسازی 500 واحد مسکونی در روستاهای استان تهران


فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء(ع) استان تهران گفت: با امضای تفاهم نامه ای بین سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران 500 واحد مسکونی در سطح روستاهای استان تهران بهسازی و بازسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار حسن حسن زاده امروز در بازدید از پروژه های مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستای ظهیرآباد ورامین اظهار کرد: سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گام های بلندی را در راستای خانه دار کردن محرومان استان و مناطق سیل زده کشور برداشته است و امروز هم با امضای تفاهم نامه ای با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهران مقرر شد 500 واحد متعلق به خانواده های نیازمندان در سطح روستاهای استان تهران بهسازی و بازسازی شوند.

  وی گفت: هزینه ساخت این واحدها یک میلیارد و 500 میلیون ریال است که در این طرح 500 میلیون ریال وام، 80میلیون ریال بلاعوض توسط مجمع خیران بنیاد مسکن، 150 میلیون ریال توسط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی استان تهران و مابقی آن توسط خیران بسیجی  تأمین می شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران افزود: سپاه با اعتبار بسیج سازندگی و خیران بسیجی این کار را انجام می دهند و امیدواریم تا در هفته بسیج بخشی از 30 واحد روستای ظهیرآباد ورامین افتتاح شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سپاه و بنیاد مسکن برای بهسازی 500 واحد مسکونی در روستاهای استان تهران

همکاری سپاه و بنیاد مسکن برای بهسازی 500 واحد مسکونی در روستاهای استان تهران