مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:252020-10-21سياسي

احیای مطالبه گری در بام ایران/ علم مطالبه گری در دست جوانان مؤمن و انقلابی است


با محوریت معاونت مطالبه گری ستاد امر به معروف و با همراهی گروه های جهادی مطالبه گر، جلسه هم اندیشی با مسؤولان ارشد قضایی و انتظامی در شهرکرد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، این روزهایی که نقد از عملکرد دولتمردان و مسؤولان اجرایی کشور نقل همه محافل شده است و گرانی های افسارگسیخته، نابه سامانی بازارهای مالی از جمله بورس و ارز بی تدبیری در برخی از مجموعه های کشور را بیشتر به رخ کشیده است؛ حالا در چنین شرایطی مسئله مطالبه گری بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند.

مطالبه گری که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان بیشتر دیده می شد، اخیرا رهبر معظم انقلاب این مسؤولیت خطیر و حساس را به همه جوانان انقلابی کشور واگذار کردند و به جوانان انقلابی توصیه فرمودند که اجازه ندهید علم مطالبه گری دست جریان نااهل بیافتد.

در چند ماه اخیر یا شاید بهتر بگوییم بعد از ایجاد معاونت مطالبه گری در ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری، جریانات متعدد مطالبه گری احیا و برخی هم برای اولین بار ایجاد شدند.

پرداختن به مشکلات مردم سرخون، پیگیری مطالبات حدود یک هزار کارگر اخراجی برفاب، فعال کردن ظرفیت های فرهنگی تپه نورالشهدا، برگزاری جلسات متعدد مطالبه گرانه با حضور مسؤولان ارشد استان از جمله استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای مطالبه گری در بام ایران/ علم مطالبه گری در دست جوانان مؤمن و انقلابی است

احیای مطالبه گری در بام ایران/ علم مطالبه گری در دست جوانان مؤمن و انقلابی است