مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-21سياسي

30 راهکار عملیاتی دانشجویان برای نجات اقتصاد کشور به سران قوا ارائه می شود


قائم مقام سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: این اتحادیه در نامه 15 صفحه ای، به بررسی اهم مشکلات اقتصادی کشور پرداخته و با ریشه یابی این معضلات اقتصادی، - امیرحسین پناهی قائم مقام سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: بیش از 7 سال از دولت تدبیر و امید می گذرد و خلع ایده حکمرانی در عرصه های مختلف مدیریتی در کشور مشهود است.

وی ادامه داد: دولت آقای روحانی علیرغم توصیه کارشناسان و متخصصان و با بی توجهی نسبت به تجربه کشورهای مختلف، با انتخاب استراتژی نامناسب، مبنی بر عدم سازش با غرب، هفت سال کشور و مدیریت کلان آن را معطل خارج از مرزها نگاه داشت که شاهد فرصت سوزی حداکثری در دولت یازدهم و دوازدهم بودیم.

پناهی گفت: ضعف مدیریت دولت محدود به حوزه سیاست خارجه نبود و در عرصه های مختلف فرهنگی علمی و خصوصا اقتصادی، برای مردم قابل لمس است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: جریان دانشجویی بنابر وظیفه خود، که رصد، نقد و نقش آفرینی ست، باید به مطالبه گری تخصصی از مسئولین بپردازد و معتقدیم این مطالبه گری باید در چارچوب عقلانیت انقلابی و عدالت خواهی ساختارمند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 راهکار عملیاتی دانشجویان برای نجات اقتصاد کشور به سران قوا ارائه می شود

30 راهکار عملیاتی دانشجویان برای نجات اقتصاد کشور به سران قوا ارائه می شود