مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-21فرهنگي

«رو در رو» در مرحله انتخاب نهایی بازیگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، حسین شهابی کارگردان سینما درباره علت به تاخیر افتادن ساخت رو در رو و وضعیت پیشبرد پروژه در حال حاضر بیان کرد: - حسین شهابی نویسنده و کارگردان سینما از نهایی کردن بازیگران فیلم جدید خود با عنوان رو در رو و انتخاب آن ها از میان هنرجویانی آموزش دیده بر اساس سبک بازیگری راسیونالیسم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، حسین شهابی کارگردان سینما درباره علت به تاخیر افتادن ساخت رو در رو و وضعیت پیشبرد پروژه در حال حاضر بیان کرد: پروانه ساخت فیلم رو در رو در سال 98 صادر شده، اما امکان ساخت و تولید آن به خاطر این اپیدمی همه گیر تا امروز به تعویق افتاده بود.

این روز ها در مرحله نهایی انتخاب بازیگران فیلم قرار داریم و پس از تمدید پروانه ساخت، تولید آن را بر اساس پروتکل های بهداشتی موجود آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه به انتخاب تمامی بازیگران این اثر سینمایی از هنرجویان یک موسسه آموزشی سینمایی به جز 2 بازیگر اشاره کرد.

شهابی درباره این سبک و دیدگاه در بازیگری توضیح داد: جدا از مناقشه ای که برسر این واژه در بین فیلسوفان و متفکران قدیم و جدید در رابطه با هستی شناسی وجود داشته و دارد، من در آموزش بازیگر تنها از پوسته واژه استفاده کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رو در رو» در مرحله انتخاب نهایی بازیگران

«رو در رو» در مرحله انتخاب نهایی بازیگران