مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-21اقتصادي

افتتاح اولین واحدهای مسکن ملی فردا با حضور رییس جمهور


اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن فردا (اول آبان ماه) با حضور رییس جمهور افتتاح می شوند.

- محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هماهنگی برای افتتاح اولین واحد های تکمیل شده طرح اقدام ملی مسکن صورت گرفته است، گفت: افتتاح این واحد ها برای رفع نگرانی برخی از متقاضیان در رابطه با اجرایی نشدن طرح اقدام ملی مسکن صورت می گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن از آبان ماه سال 97 توسط محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی کلید خورد، گفت: تاکنون 90 هزار واحد مسکن ملی را به تعاونی ها و اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار کرده ایم و برخی از این واحد ها در مرحله نهایی قرار دارند.

محمود زاده اظهار کرد: افتتاح برخی از این واحد ها انجام می شوند و برخی از آن ها تا چند هفته آینده به تعاونی ها واگذار می شوند، البته در تعدادی از این واحد ها متقاضیان ساکن شده اند.

به گفته این مقام مسئول دو مصوبه در این رابطه وجود داشته که از این مصوبه ها یکی مربوط به دولت و دیگری مربوط به شورای عالی مسکن است که در سال 94 و 96 به تصویب رسیده است.

او بیان کرد: پروژه های طرح مسکن مهر که متقاضی نداشته اند و برخی در مرحله فونداسیون و برخی در مرحله اسکلت قرار داشته اند که متقاضیان این واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین واحدهای مسکن ملی فردا با حضور رییس جمهور

افتتاح اولین واحدهای مسکن ملی فردا با حضور رییس جمهور